fbpx
Nemokamas transportas nuo 49€
28 metų patirtis plaukų priežiūros priemonių platinimo srityje
Patvirtinta pramonės profesionalų  
Search

E. parduotuvės sąlygos

1. PERŽIŪRA

1.1. Šios pardavimo sąlygos (toliau – sąlygos) taikomos perkant prekes iš www.salonshop.lt (toliau – elektroninė parduotuvė). 2. Prekių pardavėjas yra “Salonshop Baltic AS”, juridinis adresas Valgevase 13 Talinas 10414, registracijos kodas 10205387, telefonas +372 677 7328 ir el. pašto adresas info@salonshop.eu (toliau – Pardavėjas). Taisyklės ir sąlygos reglamentuoja privataus asmens (toliau – Pirkėjas) ir Pardavėjo teisinius santykius, atsirandančius dėl pirkimo iš elektroninės parduotuvės.

1.2. Pirkėjas ir Pardavėjas, pirkdami iš elektroninės parduotuvės, vadovaujasi Estijos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.

1.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti ir papildyti Sąlygas ir Kainoraštį. Taisyklių ir Sąlygų bei Kainoraščio pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo internetinėje parduotuvėje momento. Užsakymams, pateiktiems iki pakeitimų įsigaliojimo, taikomos Taisyklės ir sąlygos, galiojusios užsakymo pateikimo metu.

1.4. Pirkdamas prekes ir (arba) užsiregistruodamas kaip naudotojas elektroninėje parduotuvėje, Klientas patvirtina, kad susipažino su sąlygomis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.

2. PREKYBOS IR KAINŲ INFORMACIJA

2.1. Elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos eurais ir apima Estijos Respublikoje taikomą 20 % pridėtinės vertės mokestį.

2.2. Pristatymo mokestis, atitinkantis Kliento pasirinktą pristatymo būdą, bus pridėtas prie Prekių kainos užsakymo pateikimo metu ir bus parodytas Klientui užsakymo pateikimo metu.

2.3. Jei bendra užsakymo kaina yra 49,00 EUR (įskaitant PVM) ar daugiau, produktų pristatymas Lietuvos Respublikoje yra nemokamas. Jei užsakymo suma mažesnė nei 49,00 EUR, pristatymoLietuvos Respublikoje mokestis yra 3,00 EUR.

2.4. Pardavėjas pasilieka teisę keisti kainas. Pasikeitus kainai, taikoma užsakymo pateikimo Klientui metu galiojusi kaina, kuri buvo nurodyta sąskaitoje užsakymo pateikimo metu.

3. UŽSAKYMO PATEIKIMAS IR APMOKĖJIMAS UŽ PREKES.

3.1. Kliento pirkinių krepšelis sukuriamas nuo to momento, kai Klientas paspaudžia mygtuką “Į krepšelį”, po kurio jis gali tęsti naršymą arba pradėti teikti užsakymą. Prieš pateikiant ir apmokant užsakymą, į pirkinių krepšelį galima įtraukti, pakeisti arba ištrinti prekes.

3.2. Elektroninėje parduotuvėje pateiktos nuotraukos yra iliustracinės, prekės iš tikrųjų gali skirtis nuo pavaizduotų nuotraukoje.

3.3. Norėdamas pateikti užsakymą, Klientas turi spustelėti mygtuką “Pateikti užsakymą”, kuriame turi įvesti prašomą informaciją, kad Pardavėjas galėtų susisiekti su Klientu ir prireikus išrašyti sąskaitą faktūrą.

3.4. Nuo Užsakyme pateiktos informacijos tikslumo ir teisingumo priklauso sklandus Kliento įsigytų prekių pristatymas.

3.5. Patvirtinus užsakymą paspaudus mygtuką “Apmokėti”, sistema Klientui išrašys sąskaitą faktūrą, kurią galima apmokėti banko pavedimu arba kredito kortele.

3.6. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo visos sąskaitoje faktūroje nurodytos sumos sumokėjimo į Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą dienos.

3.7. Mokėjimas banko pavedimu (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop ir Citadele) atliekamas ne Montonio el. parduotuvėje, saugioje aplinkoje. Pasirinkęs pageidaujamą banko pavedimą, Klientas bus nukreiptas į saugią “Montonio” aplinką, kurioje galės atlikti mokėjimą. Ten rasite iš anksto užpildytą mokėjimo nurodymą, kuriame bus nurodyta mokėtina suma (kaip mokėjimo gavėjas nurodyta “Montonio”). Montonio autorizuos operaciją per pasirinktą Kliento banko sąskaitą Kliento banke.

3.8. Mokėjimo duomenys bus tvarkomi pagal duomenų saugumo standartus, reglamentuojamus Mokėjimo kortelių industrijos duomenų saugumo standartu (PCI DSS), kuris užtikrina, kad informacijos, kuria keičiamasi, negalėtų perimti ar pakeisti neįgalioti asmenys.

3.9. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB’le. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele.

4. UŽSAKYMO PRISTATYMAS

4.1. Įsigaliojus pirkimo-pardavimo sutarčiai, Pardavėjas supakuoja užsakymą ir perduoda jį Bendrovės logistikos partneriams pristatyti. Prekes Estijos Respublikoje gali pristatyti Pardavėjo logistikos partneriai “Itella SmartPOST”, “Omniva” arba DPD.

4.2. Prekės paprastai pristatomos per 3-5 darbo dienas nuo pirkimo-pardavimo sutarties įsigaliojimo dienos, nebent Klientas būtų informuotas kitaip.

4.3. Užsakant siuntinį iš vietinio siuntų terminalo, į gavėjo mobilųjį telefoną bus išsiųsta SMS žinutė su visa siuntiniui gauti reikalinga informacija. Norint gauti siuntinį, reikia SMS žinutėje nurodytą unikalų durų kodą įvesti į siuntų išdavimo terminalo ekraną, kad Klientas galėtų gauti siuntinį.

4.4. Kurjerio paslaugos atveju Klientas apie siuntinio atvykimą bus informuotas iš anksto SMS žinute į mobilųjį telefoną arba telefonu. Prekes Klientui perduos kurjeris, remdamasis pristatymo pranešimu. Prieš priimdamas Prekes ir pasirašydamas važtaraštį, Pardavėjas patars Klientui patikrinti Prekių pakuotę. Esant matomiems pažeidimams, Pardavėjas rekomenduoja nepriimti Prekių. Pasirašydamas pristatymo važtaraštį Pirkėjas patvirtina, kad pristatymo metu pakuotė buvo nepažeista arba kad jį tenkina pakuotės būklė (prekės nėra pažeistos).

4.5. Siekiant užtikrinti, kad jūsų užsakymas būtų pristatytas nedelsiant, pildydami užsakymo formą turite būti atidūs ir pateikti teisingą, tikslią ir galiojančią informaciją.

4.6. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimą, jei prekės buvo perduotos logistikos partneriams laiku, tačiau pristatymas vėlavo dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ar numatyti.

5. ATŠAUKIMO TEISĖ

5.1. Gavęs užsakymą, Klientas turi teisę per 14 dienų atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos sutarties nenurodydamas priežasties. 2. Vadovaujantis PĮ 53 straipsnio 4 dalimi, Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties dėl prekių, kurių negalima grąžinti dėl jų pobūdžio.
Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas turi pateikti pareiškimą dėl atsisakymo nuo prekių pirkimo, kurio formą rasite čia, ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo išsiųsti jį el. pašto adresu info@salonshop.eu.

5.2. Grąžinamo daikto būklės pablogėjimo atveju Klientas atsako už daikto nuvertėjimą tik tuo atveju, jei Klientas daiktą naudojo kitaip, nei buvo būtina daikto pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Siekdamas nustatyti prekės pobūdį, savybes ir veikimą, Klientas gali tvarkyti ir naudoti prekę tik taip, kaip jam paprastai būtų leidžiama tai daryti fizinėje parduotuvėje, kad galėtų išbandyti prekę. Prekėms, kurių dėl jų pobūdžio negalima grąžinti (pvz., atvirai supakuotoms plaukų priežiūros priemonėms, kvepalams, tualeto reikmenims), 14 dienų atsisakymo teisė netaikoma.

5.3. Norėdamas grąžinti prekes, Klientas turi pateikti laisvos formos prašymą dėl prekių atsisakymo el. pašto adresu info@salonshop.eu ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

5.4. Klientas padengia prekių grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekių grąžinimo priežastis yra ta, kad grąžintinos prekės neatitinka užsakytų prekių (pvz., netinkamos arba nekokybiškos prekės).

5.5. Klientas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo paraiškos pateikimo dienos arba pateikti įrodymą, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes vežėjui.

5.6. Pardavėjas, gavęs grąžintinas prekes, nepagrįstai nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžina Pirkėjui visus iš Pirkėjo pagal sutartį gautus mokėjimus. Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus, kol ji negaus prekių, kurioms taikoma sutartis, arba kol Pirkėjas nepateiks įrodymų, kad jis grąžino prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

5.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sandorio ir pareikalauti, kad Pirkėjas grąžintų prekes, jei dėl klaidos elektroninėje parduotuvėje nurodyta prekių kaina yra gerokai mažesnė už prekių rinkos kainą.

6. SKUNDŲ TEIKIMAS

6. Pardavėjas atsako už bet kokį Pirkėjui parduotų prekių neatitikimą ar defektą, buvusį pristatymo metu ir paaiškėjusį per dvejus metus nuo prekių pristatymo Pirkėjui. Vienerių metų laikotarpiu nuo prekių pristatymo Pirkėjui laikoma, kad defektas egzistavo pristatymo metu. Pardavėjas privalo paneigti šią prezumpciją.

6.2. Klientas turi teisę ne vėliau kaip per du mėnesius susisiekti su Pardavėju dėl defekto, siųsdamas el. laišką adresu info@salonshop.eu arba skambindamas telefonu +372 677 7328

6.3. Pardavėjas neatsako už defektus, atsiradusius po prekių pristatymo Klientui.

6.4. Jei iš elektroninės parduotuvės įsigytos prekės turi defektų, už kuriuos atsako Pardavėjas, Pardavėjas pataisys arba pakeis nekokybiškas prekes. Jei prekių negalima pataisyti ar pakeisti, Pardavėjas grąžina Pirkėjui visus su pirkimo-pardavimo sutartimi susijusius mokesčius.

6.5. Pardavėjas į vartotojo skundą atsako raštu arba tokia forma, kurią galima atkurti raštu, per 15 dienų.

7. GINČŲ SPRENDIMAS

7.1. Jei Klientas turi nusiskundimų dėl elektroninės parduotuvės, jie turėtų būti siunčiami el. paštu info@salonshop.eu arba telefonu +372 677 7328.

7.2. Jei Pirkėjas ir Pardavėjas nesusitaria dėl ginčo, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Estijos vartotojų teisių apsaugos tarybos vartotojų ginčų komisiją dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka. Procedūros sąlygas galima rasti ir prašymą pateikti čia(https://komisjon.ee/et). Vartotojų ginčų komisija yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš Kliento ir Pardavėjo sudarytos sutarties. Komisijos atliekamas kliento skundo nagrinėjimas yra nemokamas.

7.3. Klientas gali kreiptis į ES vartotojų ginčų sprendimo platformą čia(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).

8. FORCE MAJOR

8.1. Nė viena iš šalių nėra atsakinga kitai šaliai ir jos elgesys nelaikomas šių Sąlygų pažeidimu dėl to, kad ji vėluoja įvykdyti arba neįvykdo bet kurio iš savo įsipareigojimų, jei tokio vėlavimo ar neįvykdymo priežastis buvo už jos pagrįstos kontrolės ribų (force majeure).

9. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO IR SLAPUKŲ NAUDOJIMO SĄLYGOS

9.1. www.salonshop.lt (toliau – el. parduotuvė) yra “Salonshop Baltic AS”, kurios juridinis adresas yra Valgevase 13 Talinas 10414, registracijos kodas 10205387, telefonas +372 677 7328 ir el. pašto adresas info@salonshop.eu (toliau – Pardavėjas), asmens duomenų valdytojas.

10. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

10.1. Pirkėjo Pardavėjui pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, el. paštas, telefonas) įvedami į elektroninės parduotuvės duomenų bazę ir naudojami pirkimo-pardavimo sutarčiai vykdyti, tolesnei paslaugų plėtrai ir personalizavimui. Pirkėjo pateikti asmens duomenys nebus atskleisti trečiosioms šalims, išskyrus atvejus, kai to reikalauja Pirkėjo pasirinktas užsakymo pristatymo būdas, ir įstatymų numatytais atvejais.

10.2. Pardavėjas yra asmens duomenų valdytojas, kuris mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis perduoda duomenų tvarkytojui UAB “Montonio Finance”. Užšifruotas duomenų perdavimas su bankais atsiskaitant už pirkinius užtikrina Pirkėjo asmeninių banko duomenų, kurie Pardavėjui nėra prieinami, saugumą.

10.3. Pardavėjas pasilieka teisę siųsti Pirkėjo el. pašto adresu informaciją apie naujus Pardavėjo ir jo partnerių produktus ir reklaminius pasiūlymus tik tuo atveju, jei Pirkėjas išreiškė pageidavimą gauti tokią informaciją ir nurodė norįs gauti tiesioginio pašto pranešimus.

10.4. Klientas gali bet kada atsisakyti gauti tiesioginius pranešimus el. paštu, apie tai informuodamas Pardavėją el. paštu arba vykdydamas el. laiške, kuriame pateikiamas pasiūlymas, pateiktus nurodymus.

11. ASMENS DUOMENŲ IŠTRYNIMAS IR GINČŲ SPRENDIMAS

11.1. Norėdami paprašyti ištrinti savo asmens duomenis, turite susisiekti su Pardavėju el. paštu info@salonshop.eu. Į prašymą ištrinti duomenis bus atsakyta ne vėliau kaip per 7 dienas. Patvirtinus prašymą, asmens duomenys bus ištrinti, išskyrus atvejus, kai yra teisėtas poreikis tokius duomenis išsaugoti.

11.kilus ginčams, susijusiems su asmens duomenų tvarkymu, Klientas turi teisę kreiptis į Pardavėją el. paštu info@salonshop.eu arba kreiptis į Duomenų apsaugos inspekciją(https://www.aki.ee/et) ar teismą.

12. SLAPUKAI

12.1. Elektroninė parduotuvė naudoja slapukus, kad užtikrintų geresnę naudotojo patirtį. Slapukas – tai mažytis tekstinis failas, kurį naršyklė automatiškai išsaugo Kliento naudojamame įrenginyje. Slapukai naudojami informacijai apie tai, kaip Klientas naudojasi el. parduotuve, rinkti.

12.2. Elektroninėje parduotuvėje naudojami sesijos ir nuolatiniai slapukai.

12.3. Laikoma, kad klientas sutinka su slapukais, jei jo naršyklės nustatymuose slapukai yra įjungti.

12.4. Klientas gali ištrinti ir (arba) užblokuoti savo įrenginiuose saugomus slapukus pakeisdamas atitinkamus savo naršyklės nustatymus. Jei slapukai nenaudojami, elektroninės parduotuvės funkcionalumas gali būti ribotas.

12.5. Be slapukų, elektroninė parduotuvė renka ir analizuoja anoniminius interneto statistinius duomenis naudodama pikselių žymes ir analizės programinės įrangos “Google Analytics” įrankius.

Šios Taisyklės ir sąlygos galioja nuo 2021 12 01.