Mūsų svetainėje naudojami slapukai, siekiant užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę ir geriausius pasiūlymus. Patvirtinkite, kad sutinkate su salonshop.lt slapukų naudojimo politika. Daugiau informacijos.


BENDROSIOS NUOSTATOS

  • Šios taisyklės (toliau — Taisyklės) nustato e-parduotuvės kliento (toliau – Klientas), ir e-parduotuvės operatoriaus Salonshop Baltic AS, įmonės kodas 10205387, juridinis adresas Ehitajate tee 114, Talinas 13517 (toliau — Salonshop) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Klientui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje.
  • Taisyklėse nenustatytose situacijose Klientas ir Salonshop laikosi teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
  • Salonshop turi teisę Taisykles ir kainas vienašališkai keisti. Taisyklių ir kainų pasikeitimai bei papildymai įsigalioja nuo jų pasirodymo e-parduotuvėje momento. Užsakymams, kurie buvo sudaryti pakitimams neįsigaliojus, galioja užsakymo sudarymo metu galiojusios Taisyklės.
  • Klientas, pirkdamas prekes Salonshop e-parduotuvėje ir / arba užsiregistruodamas patvirtina, kad susipažino su Taisyklėmis, neprieštarauja joms ir įsipareigoja jų laikytis.


KAINOS

  • Salonshop e-parduotuvėje parduodamų prekių kainos yra nurodytos eurais, neapima transporto išlaidų, bet nurodytos su Estijos Respublikoje galiojančiu 20 % PVM (jei nenurodyta kitaip).
  • Jeigu užsakymo kaina yra 39 eurai (su PVM) ar daugiau, tuo atveju Lietuvos respublikoje prekių transporto išlaidos nemokamos. Jeigu užsakymo kaina mažesnė nei 39 eurai, tuo atveju Lietuvos respublikoje prekių transporto išlaidos sudaro 4,90 eurų.
  • Salonshop pasilieka teisę keisti kainas. Pasikeitus kainoms, Klientui galioja užsakymo metu galiojusi kaina, kuri buvo nurodyta sąskaitoje užsakymo sudarymo momentu.

 

UŽSAKYMO PATEIKIMAS IR APMOKĖJIMAS UŽ PREKES

  • Kliento pirkinių krepšelis sukuriamas, kai Klientas paspaudžia mygtuką „Dėti į krepšelį“, po to galima toliau naršyti prekes arba pateikti užsakymą. Prieš pateikiant užsakymą ir už jį sumokant, į pirkinių krepšelį galima pridėti prekes, jas pakeisti arba ištrinti.
  • Internetinėje parduotuvėje esančių nuotraukų funkcija yra iliustracinė, prekės gali skirtis nuo nuotraukoje rodomų prekių.
  • Norėdami pateikti užsakymą, paspauskite mygtuką „Pateikti užsakymą“, Pirkėjas turi įvesti nurodytus duomenis, kad prireikus Pardavėjas galėtų susisiekti su Pirkėju ir išrašyti sąskaitą.
  • Užsakyme pateikti tikslūs ir teisingi duomenys užtikrina sklandų Kliento įsigytų prekių pristatymą.
  • Paspaudus mygtuką „Mokėti“ ir patvirtinus užsakymą, sistema klientui paruošia sąskaitą faktūrą, kurią galima apmokėti banko nuoroda arba kreditine kortele.
  • Pirkimo–pardavimo sutartis yra laikoma sudaryta Pardavėjo einamoje sąskaitoje gavus visą sąskaitoje faktūroje nurodytą sumą.
  • Mokėjimas banko nuoroda (Swedbank, SEB, LHV, Luminor ir Coop) vyksta ne elektroninėje parduotuvėje, o saugioje Mokėjimų centro aplinkoje. Pasirinkus norimą banko nuorodą, Klientas yra nukreipiamas į saugią Mokėjimų centro aplinką mokėjimui atlikti. Aplinkoje yra iš anksto užpildytas mokėjimo nurodymas, kuriame nurodyta mokėtina suma (Mokėjimų centras nurodomas kaip gavėjas). Mokėjimų centras per pasirinktą banko nuorodą Kliento banke patvirtina sandorį.
  • Mokėjimo duomenys tvarkomi laikantis duomenų saugumo standartų, kuriuos reglamentuoja Mokėjimo kortelių duomenų apsaugos standartas (angl. PCI DSS – Payment Card Industry Data Security Standard), kuriuo užtikrinama, kad pašaliniai asmenys negali perimti ar pakeisti perduodamos informacijos.
  • Pardavėjas yra asmens duomenų valdytojas, kuris asmens duomenis, reikalingus mokėjimams atlikti, perduoda duomenų tvarkytojui „Maksekeskus AS“. Pardavėjas neturi prieigos prie kliento banko duomenų.

UŽSAKYMO PRISTATYMAS

  • Įsigaliojus pirkimo–pardavimo sutarčiai, Pardavėjas komplektuoja užsakymą ir perduoda jį pristatyti įmonės logistikos partneriams. Estijos Respublikoje prekes pristato Pardavėjo logistikos partneriai Itella SmartPOST, Omniva arba DPD.
  • Prekių pristatymas paprastai atliekamas per 3-5 darbo dienas nuo pirkimo–pardavimo sutarties įsigaliojimo, jeigu Pirkėjui nėra pranešama kitaip.
  • Užsakius prekes į siuntų terminalą, į gavėjo mobilųjį telefoną išsiunčiama SMS žinutė su visa siuntai gauti reikalinga informacija. Norint atsiimti siuntą, terminalo ekrane reikia įvesti unikalų SMS nurodytą durų kodą, leidžiantį Klientui pasiimti siuntą.
  • Jeigu siuntą pristato kurjeris, Klientui į mobilųjį telefoną iš anksto išsiunčiama SMS žinutė arba paskambinama. Kurjeris Klientui pristato prekes važtaraščio pagrindu. Prieš priimant prekes ir pasirašant važtaraštį, Pardavėjas rekomenduojama apžiūrėti prekės pakuotę. Matomos žalos atveju Pardavėjas rekomenduoja prekių nepriimti. Pasirašydamas važtaraštį Pirkėjas patvirtina, kad pristatymo metu pakuotė buvo tvarkinga arba jis yra patenkintas pakuotės būkle (prekės nėra pažeistos).
  • Kad prekės būtų pristatytos laiku, pateikiant užsakymą reikia atidžiai įvesti teisingus ir galiojančius pristatymo duomenis.
  • Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimą, jeigu prekės logistikos partneriams buvo pristatytos laiku, tačiau pristatymas vėluoja dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo paveikti ar numatyti.

TEISĖ GRĄŽINTI PREKĘ

  • Gavęs užsakymą, Klientas turi teisę per 14 dienų atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos sutarties nenurodydamas priežasties. Pagal Prievolių įstatymo 53 straipsnio 4 dalį Klientas neturi teisės atsisakyti prekių, kurios dėl savo pobūdžio negali būti grąžintos. Taip pat pinigai negrąžinami už prekes ir priedus su atvira pakuote bei jeigu jie buvo iš dalies panaudoti.
  • Pablogėjus grąžintino objekto būklei, Klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą tik tuo atveju, jei jis daiktą naudojo kitaip, nei buvo būtina, norint įsitikinti prekės pobūdžiu, savybėmis ir veikimu. Norėdamas patikrinti prekės pobūdį, savybes ir veikimą, Klientas gali naudoti prekę tik taip, kaip jam būtų leista tai daryti įprastai bandant prekes fizinėje parduotuvėje. Prekėms, kurių negalima grąžinti dėl savo pobūdžio (pvz., plaukų priežiūros priemonių su atvira pakuote, kvepalų, higienos priemonių), 14 dienų teisė atsisakyti sutarties netaikoma.
  • Norėdamas grąžinti prekes, Klientas privalo per 14 dienų nuo prekių gavimo pateikti laisvos formos prašymą atsisakyti prekes el. pašto adresu info@salon24.eu.
  • Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai jos grąžinamos dėl to, kad grąžinamos prekės neatitinka užsakymo (pvz., gautas ne tas arba trūkumų turintis produktas).
  • Pirkėjas turi grąžinti prekę per 14 dienų nuo prašymo pateikimo dienos arba pateikti įrodymą, kad jis per minėtą laikotarpį perdavė prekę vežėjui.
  • Pardavėjas Pirkėjui grąžina reikalingą sumą gavęs prekę ir kuomet Klientas pateikia įrodymus, kad jis išsiuntė prekę, bet ne vėliau kaip po 14 dienų.
  • Grąžinami visi iš Kliento pagal Sutartį gauti mokėjimai, įskaitant Kliento naudotos prekės pristatymo išlaidas, išskyrus atvejus, kai Klientas aiškiai pasirinko pristatymo būdą, kuris skiriasi nuo pigiausio Pardavėjo siūlomo pristatymo būdo; tokiu atveju Pardavėjas neturi grąžinti Pirkėjui išlaidų, viršijančių išlaidas, susijusias su įprastu pristatymo būdu.
  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio ir reikalauti pirkėjo grąžinti prekes, jeigu internetinėje parduotuvėje prekės kaina buvo klaidingai nurodyta ir gerokai žemesnė už rinkos kainą.

SKUNDŲ PATEIKIMAS

  • Pardavėjas atsako už parduotų prekių neatitikimą sutarties sąlygoms arba trūkumus, kurie jau buvo prekių perdavimo metu arba išaiškėjo per dvejus metus nuo prekių perdavimo pirkėjui. Nustačius trūkumą per pirmuosius šešis mėnesius nuo prekės perdavimo pirkėjui, daroma prielaida, kad trūkumas buvo prekės perdavimo metu. Šios prielaidos paneigimas yra Pardavėjo atsakomybė.
  • Klientas turi teisę susisiekti su Pardavėju ne vėliau kaip per du mėnesius, išsiųsdamas el. laišką info@salon24.eu arba telefonu +372 677 7328.
  • Pardavėjas neatsako už trūkumus, atsiradusius po prekės perdavimo pirkėjui.
  • Jeigu iš el. parduotuvės įsigyta prekė turi trūkumų, už kuriuos atsako Pardavėjas, Pardavėjas turi pataisyti arba pakeisti trūkumus turinčias prekes. Jei prekių neįmanoma pataisyti arba pakeisti kitomis, Pardavėjas grąžina Klientui visas pirkimo sutarties pagrindu sumokėtas sumas.
  • Pardavėjas į Pirkėjo pateiktą skundą atsako raštu arba kitu būdu, leidžiančiu pateikti rašytinį dokumentą, per 15 dienų.

GINČŲ SPRENDIMAS

  • Jei Klientas turi nusiskundimų dėl Elektroninės parduotuvės, jie turi būti siunčiami el. pašto adresu info@salon24.eu arba telefonu +372 677 7328.
  • Klientui ir Pardavėjui nepasiekus susitarimo dėl ginčo, Klientas turi teisę kreiptis į Vartotojų ginčų sprendimo komisiją prie Estijos Vartotojų apsaugos valdybos. Susipažinti su procedūriniais reikalavimais ir pateikti paraišką galima čia: (https://komisjon.ee/et). Vartotojų skundų sprendimų komisijos kompetencija yra spręsti ginčus, susijusius su tarp Kliento ir Pardavėjo sudaryta sutartimi. Pirkėjo skundą komisija nagrinėja nemokamai.
  • Klientas gali kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą: (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage).



NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)

  •  Nei viena iš šalių neatsako už kitą šalį ir bet koks šalies įsipareigojimų delsimas ar nevykdymas, nėra laikomas šių Taisyklių pažeidimu, jei tokio delsimo ar nevykdymo priežasties minėta šalis negalėjo kontroliuoti (force majeure).

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

  • El. parduotuvės www.salon24.eu (toliau vadinama: „el. parduotuvė“) duomenų valdytojas yra bendrovė „Salonshop Baltic AS“, juridinis adresas Ehitajate tee 114 Talinas 13517, registro kodas 10205387, telefonas +372 677 7328, el. pašto adresas info@salon24.eu (toliau: „Pardavėjas“).

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

  • Pardavėjui Kliento pateikti asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, el. paštas, telefonas) yra įvedami į el. parduotuvės duomenų bazę ir naudojami pardavimo sutarčiai vykdyti, tolesniam paslaugų kūrimui ir asmeninimui. Kliento įvesti asmens duomenys neatskleidžiami trečiosioms šalims, išskyrus atvejus, kai to reikalauja Kliento pasirinktas užsakymo pristatymo būdas ir teisės aktuose nurodytais atvejais.
  • Pardavėjas yra asmens duomenų valdytojas, kuris asmens duomenis, reikalingus mokėjimams atlikti, perduoda duomenų tvarkytojui „Maksekeskus AS“. Šifruotas duomenų perdavimas bankams mokant už pirkinius užtikrina Kliento asmeninių banko rekvizitų saugumą; Pardavėjas prieigos prie jų neturi.
  • Pardavėjas pasilieka teisę siųsti informaciją apie savo ir partnerių naujus produktus ir reklaminius pasiūlymus Kliento el. pašto adresu tik tuo atveju, jei Klientas yra išreiškęs norą ir nori gauti tiesioginius pranešimus paštu.
  • Pirkėjas gali bet kada atsisakyti el. paštu siunčiamų pasiūlymų ir naujienlaiškių, pranešdamas apie tai el. laišku arba pasinaudodamas el. laiške pateikta specialia nuoroda.

ASMENS DUOMENŲ IŠTRYNIMAS IR GINČŲ SPRENDIMAS

  • Norėdami ištrinti asmens duomenis, turite pateikti Pardavėjui prašymą el. paštu info@salon24.eu. Į prašymą ištrinti duomenis atsakoma ne vėliau kaip per 7 dienas. Patenkinus prašymą, asmens duomenys yra ištrinami, išskyrus atvejus, kai yra teisėtas poreikis tokius duomenis saugoti.
  • Jei kyla su asmens duomenų tvarkymu susijusių ginčų, Klientas turi teisę susisiekti su Pardavėju el. paštu info@salon24.eu arba kreiptis į Duomenų apsaugos inspekciją (https://www.aki.ee/et) arba teismą.


SLAPUKAI

  • Internetinė parduotuvė naudoja slapukus, kad užtikrintų geresnę vartotojo patirtį. Slapukas yra mažas tekstinis failas, kurį naršyklė automatiškai išsaugo naudotojo naudojamame įrenginyje. Slapukai naudojami rinkti informaciją, kaip Klientas naudojasi Internetine parduotuve.
  • Internetinėje parduotuvėje naudojami seanso ir nuolatiniai slapukai.
  • Laikoma, kad lankytojas sutinka su slapukais, jei jo naršyklės nustatymuose slapukai yra leidžiami.
  • Klientas gali ištrinti ir (arba) užblokuoti savo įrenginiuose saugomus slapukus pakeisdamas savo naršyklės nustatymus. Jei slapukai nenaudojami, Internetinės parduotuvės funkcijos gali būti ribotos.
  • Be slapukų, Internetinė parduotuvė renka ir analizuoja anoniminę žiniatinklio statistiką naudodama žymas ir analitinės programinės įrangos „Google Analytics“ įrankius.